type="text/css" />

Blommor men ingen kamera

Var ut en sväng till farmor nu ikväll och hon har hela trädgården full av underbara blommor! Ljuset var perfekt och det var bara att ta upp kamran och börja knäppa bilder eller....? Nej, just det den var kvar hemma! Men det kommer väl fler tillfällen. När jag någon gång får en egen trädgård vill jag oxå ha så fina blommor. 

Hoppas på bra väder imorgon så kan jag ta bilder då istället.

Robert har skruvat isär min dator och gjort rent fläkten och kan ni tänka er den är inte varm längre och det låter INGENTING!!!

Jag har gjort men delegering idag, så nu får jag ge gammlingarna medicin i sommar. Fick välja vilka delegeringar jag ville ha men jag tog bara medicin , känns onödigt att ta sår och insulin för 5veckor bara, sen tycker jag allt att jag kan få högre lön om jag ska ha fler delegeringar eftersom det innebär mer jobb och ansvar för min del. Visst jag har redan fått en löneförhöjning men jag kommer få vara ``teamledare´´ för vikarierna tillsammans med N så det kan jag vara värd!



2009-06-11 @ 19:38:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback