type="text/css" />

VC imorgon igen

Jag tappar bara mer och mer hud på fingret! Idag har det kommit mer var oxå. Så det blir ett besök till VC imorgon bitti. 

Det lät som om det kunde finnas bakterier kvar sa hon i telefon. Jag är rädd för att läkaren kommer vilja ta bort hela eller en del av nageln....hade en hemsk upplevelse med min tumnagel och en grind när jag var lite kanske är det som spökar. Vet inte annars varför jag skulle var så rädd för att behöva ta bort en bit av nageln.
9:15 imorgon kan ni väl hålla tummarna för att jag slipper ta bort nageln eller att jag klara av det utan större problem.


2009-07-29 @ 18:49:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback