type="text/css" />

``opererat´´ fingret idag.

Blev så att läkaren klippt bort det trasiga nagelbandet och en bit av nageln idag.

Är bedövad i hela fingret nu... Skulle ställa in saker i skafferiet och funderar på varför dörren inte gick igen som den skulle tills jag upptäckte att jag hade fingret kvar i mellan...! 
Jag behövde inte vara sjukskriven mer utan ska ha vanligt plåster och tejp på fingret när jag jobbar annars ska jag försöka vara utan plåster så gott det går. 
Jag tappar huden för att jag troligen inte tål den ``plattan´´ som dom lagt mot såret....


2009-07-30 @ 12:36:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Hoppas att det blir bättre nu.


2009-07-30 @ 15:43:23
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback