type="text/css" />

Min rygg

jag orkar inte sitta här och skriva därför bli inläggen få just nu...

Ska ringa VC imorgon eller på onsdag och se om dom vill sjukskriva mej ett tag igen, är orolig att det inte går för att dom tycker jag ser för bra ut. Syns ju inte så mycket denna gången eftersom jag inte är lika spänd men det gör lika ont som annars.
Ska ringa till distrikssjuksköterskan (DSK) idag, har en väldigt ful inflammation i fingret. En massa var som inte vill komma ut och nu hänger nageln på trekvart.


2009-07-20 @ 08:19:49 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Stackare du får ligga på golvet och plugga eller nått med laptopen/böckerna på magen eller på golvet. Hoppas att du får bli sjukskriven så att du frisknar till.


2009-07-20 @ 11:20:17
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback