type="text/css" />

Måndag igen...

Hela helgen har vi varit hos mamma och pappa och byggt kök, det har tagit hela helgen och än är det inte klart. Men va fint det blir, blir lite avis! Vill och ha ett snyggt och praktiskt kök med snygga luckor ....


Idag har jag och pojkarna varit en sväng på stan, var in till banken med min dosa till internet banken eftersom någon slagit fel kod tre gånger. 45min i kö!!! För ett ärende som tog 2min.....kul....Simon var inte roligt. Helt plötsligt slog han till kvinnan som satt i stolen bredvid! Höll på att skämmas ögonen ur mej!!! Men hon tog inte illa upp

Nu ska jag städa, förstår inte hur det kan se ut som ett bombnedslag när vi inte varit hemma.... 

Mitt finger mår mycket bättre nu men huden runt nageln ser lite konstigt ut. Antar att den kommer ramla bort snart. Nagelbandet har oxå dragit sig tillbaka och jag kan lyfta på nageln i framkant. Usch, det troliga är att den kommer ramla av...
Var på apoteket idag och köpte mer omläggningsmaterial, fanns bara rött bandage...

  Visst är det snyggt? Funderar på att måla naglarna i samma röda färg....
Någon som vet hur man lägger ett bra bandage som sitter kvar....ska jobbar i helgen nämligen.


2009-07-27 @ 14:14:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback