type="text/css" />

Klantigt Tessan, klantigt!

Jag körde på en bil idag när jag var ute och körde med jobb-bilen! Inte bra för självförtroendet. Men nu är det gjort...och skadorna blev inte allt för stora iallafall. Jobb-bilen klara sig bäst. Så nu väntar jag på chefen ska få fram pappret så jag kan skriva en skadeanmälan.

Har pratat med killen  som ägde bilen jag körde på och han var inte arg iallafall.... Det är såndant som kan hända även den bästa, sa han. Känns skönt så nu lägger vi detta bakom oss....


2009-07-02 @ 15:42:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: svärmor

Vi säger Hoppsan så tokigt, skäms lite, bryter ihop och går vidare, eller hur du gumman!!!!

{Jag vet hur det känns!] Kram kram


2009-07-02 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback