type="text/css" />

Det här med vikten..

Jag gick upp 1.5kg igen när jag pga ont i ryggen inte tränade på två dagar.Man dricker ju obeskrivliga mängder vatten på jobbet...Nu har jag tränat 20min idag och gått ner 0.4kg igen, så nu väger jag under 65kg för första gången på väldigt länge. Jag väger fortfarande mindre än när jag började träna även om det svänger lite just nu. Jag försöker tänka på vad jag äter och har inte ätit godis på snart 2veckor!!!!  Kan ni tänka er att jag inte ätit godis sen förföra helgen....Var sjukt sugen igår kväll men då fick jag jordgubbar av farmor så då blev det jordgubbar med mjölk istället. Jag vet att man inte ska äta jordgubbar när man äter enligt LCHF, men jag kör mitt eget race...


2009-07-03 @ 08:57:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback