type="text/css" />

Är det något fel på mina barn ,tro?

Nu har dom lekt inne på sin rum sen kl 13:00.... Jag har spelat Sims3 i en timme utan att någon har kollat över axeln och hängt en tvätt... nu vet jag inte riktig vad jag ska göra....är lite ovan med situationen. Vi skulle ju gå ut och kolla på kossor men det känns lite dumt att störa nu så jag tror vi får spara det tills imorgon.

Jag får väl bädda rent i sängen så länge då...och städa hallen...


2009-07-22 @ 14:23:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Maria

Heller hur blir man orolig när de sköter sig själva under längre stunder. En dag gick mina flickor och viskade en massa saker, märkte knappt de var hemma =) Då blir man smått orolig och undrar om de hittar på något bus. Fast har nu börjat vänja mig att de leker sina lekar utan att jag behöver rycka in =)


2009-07-24 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback