type="text/css" />

Välkommen hit!

Nu har även jag skaffat mej en blogg. Har tänkt att dela min tankar om mitt nya liv mer er.

 Mitt nya liv börjar på Måndag morgon kl 9:00. Då är det dags för upprop på Mälardalens högskola. Jag har tänkt använda dom närmaste 3,5åren till att utbilda mej till förskolelärare.

Idag har vi varit på IKEA och köpte lite grejer. Köpte två stora lådor som vi ska ha i förrådet, behöver flera men tänkte att man kan köpa några varje gång man är där. Sen blev det ett doftljus och en diskborst till köket, 100 värmeljus och så blev det en lite Expedit och två lådor till Simons rum.
När vi hade betalt allt och kom ut till bilen kom vi på att vi inte hade betalt för diskborsten , den satt Simon och höll i. Så idag har Simon snott sin första diskborste för typ 15kr eller så. Han kommer nog bli en ``västing´´ innan han är 18år.


2009-01-10 @ 19:16:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

He he....ja, ni får hålla koll på grabben :D


2009-01-11 @ 17:54:12
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback