type="text/css" />

Söndag

Gick bra på jobbet idag. Ryggen skötte sig riktigt bra faktiskt, har ju inte känts så dom sista dagarna.

Sen for vi till mamma och pappa och hade en trevlig stund.

Titta på ett svensk program om en familj med 10barn och en familj med 13barn! Blir nästan rädd. Hur tänker man? Hur hinner man med alla barn? Jag tycker det är svårt att hinna få egen-tid med barnen och då har ju vi bara två. Jag vill så gärna ha ett barn till om några år. När jag pluggat klart och fått ett jobb då vill jag ha en bebis igen! Robert vill absolut inte ha nu men verkar kunna tänka sig om ett par år, tror jag eller så är han unvikande svar bara önsketänkande från min sida.

Imorgon är det skola igen. En f-läsning på förmiddagen och sen lite ledigt på eftermiddagen. Då ska det handlas inför veckan.

Hejsvejs!


2009-01-18 @ 19:56:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Faster

Nu känns det kanske som att vi har slagit över i positivitet kära svägerska... Ett barn till.. Läs igenom det du har skrivit en gång till om de två små busarna som lever rövare och fundera igen på om du verkligen vill ha ett barn till..;)

Puss och kram från oss


2009-01-19 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback