type="text/css" />

Skolan

Så var första dagen i skolan klar! Känns lite overklig. Väldigt mycket info på en gång och det känns som om det är något jag borde komma ihåg men huvudet är helt tomt just nu. Har ingen koll alls just nu men det ger sig nog med tiden, hoppas Petra har bättre koll.

På onsdag börjar vi med första kursen, Lärarens uppdrag. Sen på fredag har vi stor föreläsning i västerås. Ska åka med Petra dit i hennes bil, nästa gång vi ska iväg kör jag.
Imorgon ska jag och köpa ett block och en bra penna. Ska även köpa sådan där  Postit-lappar eller vad dom nu heter. Ni vet sådan där färgglad lappar med klister på. Hoppas på fint väder så jag kan ta cykeln till Tuna Park. Måste köpa huvudvärkstabletter oxå.
Får inte glömma att jag ska jobba imorgon 17:30-20:30. Känner inte för det , men nu har jag ju redan lovat.

Nej, nu ska jag kolla TV och ta det lugnt.
Hejsvejs!


2009-01-12 @ 19:12:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

Redan funnit en kompis =))


2009-01-12 @ 19:52:11
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback