type="text/css" />

Skit dag

Har bråkat med Pagoden idag! Framför allt med M. Nu är det tydligen mitt fel att vi är utan fläkt! Han säger att om inte jag dragit in Hyresgästföreningen i detta hade dom aldrig tagit bort fläkten! Hallå, jag kontakta dom för att det inte hände något annat.... Men fråga M vems fel andra världens kriget är så är det säkert mitt fel del oxå!


Annars har jag tagit det lugnt och börjar med min Tenta nu, det är lite svårt men jag ska nog få ordning på det oxå. Är väldig förkyld nu oxå. Men man överlever nog.

Imorgon eftermiddag är det dags för skolan igen, ska läsa läxa på förmiddagen.

Hejsvejs!


2009-01-21 @ 18:47:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback