type="text/css" />

pluggat

Vi ska ha läst tre olika kapitel i en bok tills på tisdag. Började med det vid 10 imorse men det gick verkligen inte! Pojkarna slogs och målade på varandra med en av mina bläckpennor som dom hitta bland mina skolsaker. Till slut efter att ha klagt lite för Monika sa hon åt mej att ringa mamma och pappa och be om hjälp. Sagt och gjort! Vi var självklart välkommna dit! Om inte mamma och pappa tagit hand om barnen under dom timmar det tog för mej att plugga så hade det aldrig gått. Tack för hjälpen! Hemma hade jag gett upp. Nu ska jag bara läsa igenom det igen på måndag eftermiddag, hoppas bara det går lite snabbare då.


Simon fick sin 10:de stjärna idag för att ha kissat på pottan! Så nu ska han få en lite leksak eller något annat han vill ha.

Imorgon ska jag jobba mellan 7:00-15:00, inget jag ser fram emot men har man lovat så har man. Sen ska vi hem till mamma och pappa för Robert ska hjälpa pappa med datorn. Sen ska vi grilla korv i braskaminen.

Inatt har vi haft det lite jobbigt igen, Simon har haft falsk krupp. Börjarde hosta vad 21 och hade det jobbigt och vanka vid 21:30. Ringde och förvarna mamma och pappa och Robert som jobbade natt. Vid 22 var vi ute på balkongen ett tag, vid 23 var vi ute igen och då var det verkligen jobbigt för honom att andas. Det gav sig ganska snart när vi var ute sen sov vi ganska gott resten av natten. Men han blir som en liten bebis igen när han får falsk krupp , han vill vara nära och vill inte sova själv i sin säng utan ska ligga på bröstet på mej och jag ska klappa honom över ryggen hela natten. På ett sätt är det ju bra att ha honom så nära eftersom jag har koll på hostan och andningen då men det blir jobbigt och varmt oxå.


2009-01-17 @ 19:41:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback