type="text/css" />

Nu ska ni få höra!

Jag ser fram emot att börja skriva på min tenta nu! Nu börjar jag fatta hur det hänger ihop och det ska bli kul att komma igång! Det trodde ni väl aldrig att jag skulle säga?!?!


Har inte fått någon fläkt idag heller..... Välkommen till helvetet! 
Har faktiskt lagt en intresseanmälan på en annan lägenhet nu. I Lagersberg, 5rok, 116kvm för 6868kr. Lite dyrare än vad vi har nu men bredbandet blir billigare där och hemtelefon blir billigare och  så  får vi ett rum till. Det blir ett data- och pluggrum då. Vi får se....Ska inte låta tankarna springa iväg för långt. Får tänka på hur jobbigt det är att flytta...

Hur får man barnen att städa sina rum????? Visst måste man kunna plocka upp saker efter sig och lägga i lådan när man är 5år och 2år?!? Vi sa till hela dan igår och idag och det händer inget...

Hejsvejs!


2009-01-20 @ 17:09:37 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Petra

När Micke var liten och inte ville städa sitt rum så gick hans pappa in i hans rum och kastade upp allt som låg på golvet i hans säng! Drastiskt kanske men han var så illa tvungen att städa innan han gick och la sig. Sket han i det och kastade ner grejerna på golvet så tog hans pappa fram en sopsäck och la grejerna i och gömde. Var uppfinnesrik!


2009-01-20 @ 21:30:26
URL: http://karinpetra.blogg.se/

Postat av: Emma

Gör det till en lek ... när man är 5 år i stället 2 år då förstår jag att man inte kanske inte kan städa själv men annars

sammla stjärnor .. Plocka undan alla saker som ligger på golvet .. när det är säng dax .. i en sopp säck och göm den .. Hur gjorde du när du var liten .. Det är jag som hjäper till att städa elin s rum jag storstädar hela lägenheten en gång i veckan..


2009-01-21 @ 19:17:32
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback