type="text/css" />

Nervös?

Nej, faktiskt inte så farligt! Men förväntansfull! Visst är jag lite orolig för hur man ska hitta, hur tufft det kommer vara, pengar, CSN o.s.v Men det är inte så att jag tänker på det hela tiden. Glömmer till och med av det helt och hållet ibland.


Idag har vi varit och handlat en sväng på förmiddagen och tack och lov snodde inte Simon någon diskborste denna gången, så det kanske bli en gentleman av honom oxå! :) Sen hade vi tänkt att vi skulle börja röja i förrådet men det var inte något höjdar väder ute så vi valde att stanna inne istället.
Efter lunch åkte vi till mormor och morfar så pappa fick sova en stund eftersom det är nattvecka för honom nu igen.

Nu sitter jag här och äter godis och dricker dricka. Har strykigt mina kläder och duschat inför morgondagen, imorgon bitti ska jag platta håret och sminka mej sen är jag redo!


2009-01-11 @ 19:58:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback