type="text/css" />

Lägenheten

Går från att vara jätte arg (se inlägget nedan) till att vara ganska så glad.


Nu har vi titta på lägenheten i Lagersberg! Den kändes väldig stor! Nu har ju jag varit inne i en sådan lägenhet tidigare så jag visste ju vad jag kunde vänta mej och jag vart faktiskt glatt överraskad! Minns hallen som mörk och trång. Nu var det ganska svårt att få en överblick över hallen eftersom det har varit vattenläcka i lägenheten och golvet var bort taget i hallen och halva köket och det stod 2 eller 3 byggfläktar i lägenheten och det gick slangar över hela golvet. Men hallen kändes iallafall ljus. Köket var snyggt och stor matplats! Stor balkong! Och något som jag oftat har saknat i alla lägenheter vi bott i.....balkongdörren är i köket! Äntligen har dom plaserat den rätt.

R är inte lika övertygad och det är väl inte jag heller även om det låter så när jag skriver. Ja, jag kan se mej själv bo i lägenheten utan problem men jag är inte lika säker på att jag kan bo i det området. Sen blir jag lite tveksam när man vet att det har varit en vattenläcka. 

Eftersom det var strul men nyckeln till en början fick vi bara 10min på oss att titta, har inte sett förrådet, cykelrummet och barnvagnsrummet.

Hejsvejs!

P.S Anonym, jag skiter i att du klagar på min stavning, jag anstränger mej inte ens för att stava rätt. Detta är min blogg och jag stavar hur fan jag vill. Jag kommer fortsätta ta bort din inlägg fram tills dess du har något vettigt att säga!


2009-01-23 @ 16:42:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback