type="text/css" />

Känns som om...

det är fredag idag! Är hellt inne på att det är fredag och tänkte just beklaga mej för Robert om hur man kan äta chili corne carne på en fredag....


Idag fick Simon vara lite ledig från dagis, dels hostar han hemskt på nätterna och dels ville nog Gustav ha någon att leka med när han var på besök.
Först träffa vi Monika på TP kl 10 och sen framåt 11 kom Petra och Gustav, vi tog en fika och sen var Monika tvungen att åka och hämta Wilma på dagis. Petra och jag åkte hem till oss och gick igenom arbetet med tentan, fick lite nya ideér som jag nog ska använda mej av. Petra, jag tjuvar din idé om att ha med barnkonventionen redan i litteraturpressen...fast då ska man nog ha med Lpfö98 där oxå.Ser konsitgt ut annars.

Jag ska jobba på lördag kväll 15:30-21:00, vill inte men varje pass jag gör nu är ett pass mindre i sommar! Tänk på vad skönt det ska vara att sitta vid poolen/stranden och bara vara ledig!!!

Hejsvejs!


2009-01-29 @ 16:28:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Petra

Jo Lpfö98 ska också vara med där! Iaf i min. Har skrivit en sida idag :D Sen vaknade Gustav (efter att ha sovit i 1timme) nu sitter jag och letar lite info om barnkonventionen...


2009-01-29 @ 18:16:14
URL: http://karinpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback