type="text/css" />

Jobbat

Tanken var att jag skulle göra ett kort pass ikväll. 17:30-20:30 men passet blev inte riktigt som det var tänkt. Fanns inte så mycket att göra, hade flera gammlingar på sjukan. Så jag gick hem 19:30. Känns bra att jag inte är så breoende av deras pengar längre så sådant gör mej inget nu ,förut blev jag arg när dom gjorde så.


För er som följt oss och vår historia med skakade/vibbrerande element och vägg kan jag nu tala om att det faktiskt hänt grejer. På vinder över våran lägenhet står en stor fläkt som har hand om all luft som ska lämna huset/lägenheterna.  I torsdags kom YIT hit och tog bort fläkten, så nu har vi varit utan fläkt ett bra ett tag. Inget fungerar, inte ens spisfläkten. Idag prata jag med Pagoden och tala om att vi inte haft några problem alls sen dom tog bort fläkten. Så nu är frågan om YIT kan hitta felet eller om vi får en ny fläkt. Så skönt att det händer något för nu har vi snart bråkat om detta i ett år.

Nu ska jag äta upp lite godis från helgen sen blir det sängen  för imorgon är det skola igen! :)


2009-01-13 @ 20:27:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback