type="text/css" />

Helg

Idag ska Anton på kalas, själv! Han ska få laktosfri mat/fika och jag hoppas han kommer ihåg att gå på toa själv.  Ska vissa honom toan innan vi går så får vi se.


Jobbade mitt sista inplanerade pass igår. Lämnade en lapp åt chefen att jag gärna kom tillbaka och jobbade lite under sommarn.

Blir inte lägenheten i Lagersberg, jag tycker mycket om den men Robert tror inte att vi/han kommer trivas. Den bästa lägenhet vi har haft tycker han var i Säby. Så nu har vi anmält oss för att titta på en 4:a där. Då går vi ner nästan 1200kr i hyra!!! Fast då blir det lite mer resekostnader istället och då får vi byta dagis iallafall men det kanske inte är hela världen.
Sen har vi anmält oss som intresserad på en 4:a på Lindängsvägen oxå. 20kvm mer än vad vi har mer och bara 100kr dyrare. Fast den ligger på tredje våningen.... men om dom räkna som dom gjorde i Lagersberg skulle jag säga att den är på andra. Simon har inga problem att gå upp för våran trapp nu om han får hålla någon i handen. Lika är det hos mormor och morfar. Så kanske skulle det fungerar iallafall. Fast lekparken och gården på Säby var ju underbart, varför ska man komma på sådan saker när man flyttat därifrån??? Varför ser man inte allt bra medans man bor där? Kommer ni ihåg vår stora balkong? Diskmaskinen som ingick i hyran? Fast där ingick ju inte frys i hyran men det är ju inget problem för oss nu, vi har ju vårat frysskåp som vi köpte när vi bodde där kvar.En sak är säker ALDRIG mer pagoden!

Hejsvejs


2009-01-25 @ 09:28:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback