type="text/css" />

det kommer inte att gå...

Jag har ingenstans att ha mina saker, ingenstans att vara. Aldrig får man vara ifred, inte ens på toa. Får springa in stänga dörren och lås fort sen står dom utanför och bankar och skriker tills jag kommer ut igen. Dom har rivit sönder en skolbok som inte ens är min...kastat runt med mina papper. Har så jävla ont i ryggen eftersom jag inte en har en jävla stol att sitta på.

Jag ger snart upp innan det ens har börjat på alvar, det kommer inte att gå iallafall.

Jävla skit!


2009-01-15 @ 14:40:17 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

Men det gäller ju att sätta gränser till sina barn .. Sysselsätt dom .. om du måste läsa ..


2009-01-17 @ 09:07:10
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Postat av: Faster

Hej min positivt charmiga svägerska!

Nej, här kommer förmodligen ALDIRG att gå...;)

Kramar från din positiva suporter klubb i Nyköping. vi hejar på dig!


2009-01-18 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback