type="text/css" />

ARG!!! (fläkten)

Om ni inte vill höra mitt gnäll så sluta läs NU! För nu tänker jag gnälla riktigt  jävla ordentligt!


Dom jävla idioterna har satt tillbaka den GAMLA fläkten! Tror dom att jag är dum i huvudet? Visst jätte bra att vi har fläkt igen och grannarna är säkert glad men jag då?!?! Jag är inte alls glad! Nu är vi ju tillbaka där vi började! Nu vibrerar det ju hemma hos oss igen!!!!!  SUCK! 
Gubben från YIT är väldigt trevlig och förstående! Stort tack till honom! Han försöker iallafall. Den reservdel dom fick i måndags passar inte för den är för ny, så nu måste dom leta  efter en annan eller bygga om den nya del så att den passar. Vilket inte skulle vara några större problem engligt honom . Det som ställer till det är att Pagoden inte är beredda att betala. Helt vill dom inte betala alls.
Tina på hyresgästföreningen är inte tillbaka förrens på tisdag.Tror att hon prata med M igår och att han fick nog lite skäll (det behövde han!). Heja Tina! Så det är nog M som sagt att fläkten ska tillbaka för han tror väl att jag ska bli tyst och nöjd då! Visst är det bra att vi har fläkt igen, det är inte det som retar mej! Det som retar mej är att M gång på gång kör över mej/oss! Vi är deras kunder och vi förtjänar respekt!  Han kunde ha ringt och förklarat att dom insett att det skulle ta tid att få fram en ny fläkt och frågat om vi kunde tänka oss leva med den gamla och dom problem den orsakar fram tills dess? Ska det vara så jävla svårt att vara lite snäll och trevlig någon gång!!!!!

Undra om någon har orkat läsa allt detta? Hänger ni med i problemet?
Nej, nu ska jag snart åka och kolla på en annan lägenhet, har hört mej för lite och K-fast ska tydligen vara rätt bra.
Monika: Ja, det är den i Lagersberg.



Hejsvejs!


2009-01-23 @ 13:22:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback