type="text/css" />

Andra dagen i skolan

Nu är andra skoldagen slut. Nu är jag jätte trött. Har fått tag på nästan alla böcker som vi ska ha denna kursen ,sakna 2 eller 3.  Har fått låna dom flesta av en jobbarkompis. Idag vart vi indelade i flera smågrupper, basgrupper kallar dom det.

Petra och jag har fått en kompis till ,Pia. Mycket trevligt :) Vi ska åka tillsammans alla tre till västerås på fredag. 

Har fortfarande inte hört något om när vi får tillbaka fläkten. Går man in i badrummet är det som att komma in i regnskogen eller liknande. Får ringa imorgon igen. Anticmex ringde idag, dom kommer nästa torsdag och ska mäta fukten ibadrummet eftersom det är svartmögel på väggen. Blir roligt om vi inte har fått fläkten än, då går deras mätare i taket!

Jag har ont i huvudet så jag ger upp nu, ska kolla på tv/sova på soffan.
Hejsvejs!


2009-01-14 @ 19:56:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback