type="text/css" />

27/1

Jaha, då var det dags för lönen att ramal in på kontot då. Trodde inte jag skulle få mer än max 5oookr så när jag fick 89ookr var det en glad överraskning! Plus att FK kommit på att dom glömt betala ut lite pengar till mej som även jag hade glömt bort, så 936kr extra belv det oxå. Nu har jag över 28oookr sprat minus denna månads räkningar. Så förhoppningsvis räker pengarna till så jag kan vara ledig/vara utan inkomst iallafall en månad i sommar!


Har inte dykt upp någon bra lägenhet idag heller. Kom ut en 3:a i Säby igår men en trea blir för liten. Har iallafall meddelat TF att vi är mycket intresserade av att få en 4:a i Säby.

Fick vara själv i skolan utan tjejerna idag. Gick bra det med men det kändes lite dumt när det bara var jag och A, vi har ju inte prata med varandra så mycket innan så det blev lite tyst till en början men sen släppt det. Fick en till man i våran grupp. Jag vet att jag är världelös på namn så jag kommer faktiskt inte ihåg och han hette L-G eller L-E.....Lite pinsamt att fråga, ``vad var det nu du hette ingen?´´

Nu väntar Anton och jag på att dom andra ska komma hem, tror Anton tycker jag är lite tråkig som sitter här och skirver. Men jag tror han behöver lite tid för sig själv innan Simon kommer oxå. Vi var inte alls överrens imorse, Anton och jag. Jag sa att dom fick vara utan macka till frukost eftersom dom bara smular sönder den och kastar den på varandra. Det var inte populärt kan jag tala om. Imorgon tänker jag dela mackan i små delar åt dom, så som man gör när bebisar ska lära sig äta bröd. Får se om dom lär sig uppskatta det dom faktiskt har då. 
Robert la Simon igår kväll, det har inte fungerat annars när jag varit hemma. Då är det bara mamma som gäller i allt, tvätta händerna, borsta tänderna, natta osv. Det känns jobbigt för mej för vi blir som indelade i två lag då, jag och simon i ett och Robert och Anton i ett. Men det är oxå jobbigt för Robert att känna att han inte duger. Det har visst fungerat bra när jag inte varit hemma på kvällarna. Men igår gick det faktiskt över förväntan, Simon försökte övertala mej att lägga honom några gånger men gav sig sen och lät Robert göra det istället.

Hejsvejs!


2009-01-27 @ 16:38:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback