type="text/css" />

26/1

Blir inte lägenheten i Säby heller, den gick till någon annan. Synd. Blir nog inte Lindänsvägen heller, åkte förbi där och det såg inte så kul ut.... Ligger 4.a på hästskobacken ut men då har dom gjort den till seniorboende! väldigt synd

Så vi är väl kvar där vi började typ...

Har fått MSN-viruset på den bärbara datorn så jag hoppas att ni inte öppnat en länk som börjar  :`` Foto Ha ha!´´ och sen följer en länk som slutar på ``= DIN EGEN EPOST-ADRESS´´ Tex ``...=kalle.karlsson@hotmail.com´´ Spelar ingen roll vem länken kommer ifrån, ÖPPNA INTE! Stäng ner fönstret snabbt! Jag har inte tryckt på länken men den har skickat till Robert plus några till. Nu försöker vi få ordning på den bärbara igen för den mår inte alls bra nu. Bara hoppas det går för jag har bilder kvar på den som jag inte har flyttat över i stora datorn än....

Imorgon är det skola igen! :)

Hejsvejs och kom ihåg ÖPPNA INTE länken!


2009-01-26 @ 12:25:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

Trist med lägenheterna...men det kanske dyker upp nått bra snart, vem vet....sånna där msn-länkar bruka rjag kunna få titt som tätt från andra kontakter men jag öppnar dem inte....Kram på dig!!


2009-01-26 @ 12:47:01
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback