type="text/css" />

22/1

Jaha, ska vi börja med det tråkiga och avsluta med det roliga? Jag tycker iallafall att det låter bra.


Vet ännu inget om fläkten, jo det jag vet är att den inte är här iallafall.  Så nu var det tråkiga gjort.

Har varit i skolan idag och jag måste erkänna att det är ROLIGT! Nu ska vi inte tillbaka förens på tisdag. När jag kom hem blev det till att ställa sig och göra våfflor. Gott!
Efter att barnen hade gått och lagt sig så åkte kamran och en mandarin fram... Kan ju inte göra det när dom ser, för man får ju inte leka med maten!

     

Hejsvejs!


2009-01-22 @ 21:26:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: svärmor

Hej hjärtat!

Vad glad jag blir att ni kommit på hur ni ska göra med städningen. Bättre att ni gör något positivt av det i stället. Kämpa på och Lycka till!!



Massa kramar


2009-01-23 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback