type="text/css" />

2009-01-16

Jaha, var lite arg/ledsen igår när jag skrev. Det gick inge bra just då

Idag när jag kom hem från f-läsningen i västerås fick köksbordet bli mitt arbetsbord för en stund.
Inte den mest inspererande arbetsplats. När jag fått min sekritär från buskhyttan (nej,svärfar jag tjatar inte alls! ) ska jag ha lite levade ljus och några doftljus oxå.
Föreläsningen gick jätte bra! Trevligt sällskap i bilen hade vi oxå. Fattade inte så mycket av vad den andra mannen pratade om men jag tror att jag har lite koll nu när jag renskrivit mina anteckningar.

Simon verkar vara lite bättre i magen idag! Jippi! På eftermiddagen kissade han i pottan så nu har han bara en stjärna kvar innan han får packet. Han undra om tomten skulle komma igen när jag sa det....


Simon krävde att jag skulle ta ett kort på innehållet i pottan oxå men det tro jag inte att ni vill se...



Jag vet att ni är ett gäng som är här och läser nästan varje dag så nu får ni skriva lite roliga komentarer oxå! :)


2009-01-16 @ 16:54:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

gratta anton på namnsdagen i dag


2009-01-17 @ 15:09:18
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback