type="text/css" />

Varit ute

Nu har vi varit ute och gått i 90min, lite kallt ute men det var rätt skönt. Var till Malin och hämta hårtrimmern och sen gick vi vägen över Lidl och köpte böljor eftersom det var lite kris på det området.

Nu ska vi snart äta rester från igår, tacos. Sen ska vi klippa håret på pojkarna och skriva budget så jag slipper ha ont i magen över mina pengar....Är lite svårt att veta hur mycket jag måste spara så det räcker över sommarn sen, men Robert säger att jag inte behöver spara så himmla mycket mer än jag har gjort.

Skulle som sagt så gärna vilja tala om en hemlis för er men det känns som om det är lite för tidigt för det nu. Men om allt går i lås som det ska så kommer det innebär en hel del förändringar i vårta liv till det bättre! :) Så håll tummarna för oss!

Det känns som om det mest numera börjar återvända till det normala efter dödsbudet. Farmor verkar vara vid gott mod (så gott mod man nu kan ha efter en sådan upplevelse) och hon verkar klara sig själv rätt bra. Pappa och mamma verkar lite piggare igen, förstår att det har slitit hår på dom med. 
Dock finns det mycket saker kvar att ordna med...

Nu ska vi äta.

Hejsvejs!


2009-02-15 @ 12:10:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback