type="text/css" />

Underverk kan tydligen ske!

Bara för att jag skrev om fläkten igår så dök den nya fläkten upp igår!!! Fast dom våga inte komma och ringa på och tala om att den var på plats som dom gjort alla andra gånger dom varit här. Inte tror dom väl att jag är arg....jag är väl aldrig arg, kan jag ens bli arg? ;)

Än så länge verkara det lugnt iallafall, ska inte ropa hej än. Men det verkar som om problemet är löst! 

Det finns en sak som jag så gärna skulle vilja berätta för er men jag kan tyvärr inte. Det ligger väldigt långt fram i tiden, men någon gång kommer ni att få veta vad det är. 

Har ingen ny lägenhet på g heller tyvärr, finns inte ens någon som vi är intresserade av just nu. 

Ikväll blir det tacos,vin,godis och mello! Sen ska vi sova..... Varför ska barn runt två år gå upp kl 5-6???

Glad alla hjärtans dag på er!
Hejsvejs!


2009-02-14 @ 09:50:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback