type="text/css" />

Tentan plus lite till

Såg på Petras blogg att hon var klar med tentan, jag har inte så långt kvar jag heller. Men man hinner verkligen inte jobba med tentan och ta hand om sjuka barn samtidigt. Men imorgon ska han på dagis så då blir troligen min tenta klar den med!!! 


Mamma behöver inte ha dåligt samvete för att jag missa f-läsningen idag! Jag får gå kursen iallafall och får gå på första f-läsningen till hösten istället om jag vill.

Det blev tre olyckor idag för Simon! Tror det är så att herren druckit en hel del saft när han varit sjuk... Vi tar nya dag en annan dag, två gånger kom det i pottan iallafall och det är ju jätte bra!

Hejsvejs!


2009-02-04 @ 20:17:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback