type="text/css" />

Söndag

Jobbade igår kväll, gick väl sådär. Fick vänta på ambulans i en timme åt en farbror som hade ont i ryggen, jag försökte förklara att han inte skulle få någon hjälp på akuten men vill han ville in ändå. Men när ambulansen kom så övertala dom honom att stanna hemma. Jag tror att jag har utseende i mot mej när jag jobbar, många tror att jag är mycket yngre än jag är  och därför tror dom inte att jag kan något. Brukar svara ``jag är snart 26, gift och har två barn´´, brukar bli väldig tyst då....Så då hade jag 1,5timme som jag var tvungen att jobba igen, jag låg 1,5timme efter.... Kul! Hoppas inte dom är arga på mej idag för att jag hoppa över disken på ett stället.


Simon fortsätter vara utan blöja hemma. Ingen olycka än!  Han verkar kunna hålla sig rätt länge...

Idag ska vi och se på teater, Petsson och Findus.

Hejsvejs!


2009-02-01 @ 10:48:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback