type="text/css" />

Sjukstuga....

Vakna kl 02 inatt av att jag skaka så...40.2 i temp. Lagom kul. Anton kom upp vid 5:30 och då hade han 40.4...

Snälla mamma for till apoteket nu och köpte mer alvedon. Simon är feberfri nu så han får väl ta hand om oss andra....just nu går han igenom barskåpet , kanske inte riktigt lämpligt.

Fick ett samtal från Tina på hyresgästföreningen igår, M gick inte med på vårat krav på ersättning eftersom det inte finns något bevis för att vi felanmäl detta förlänge sen. Han kunde ge oss 5% av dygnshyran från det att han fick brevet av Tina (9/12) fram tills på fredag vilket blev 694kr. Tina frågade om hon skulle slåss, självklart ville jag det, jag vill ha mer pengar.   Så efter en timme ringde hon igen, vi får 800kr. Retsamt! Har skickat ett mail till M och bett om att få ut beskiktningsprotokollet på lägenheten nu, inte bad jag så snällt men jag har lessnat på att vara snäll nu! Skrev att han skulle lägga det i vår brevlåda denna vecka! Tror inte att han missat att vi är mycket missnöjda och kommer att flytta här ifrån.

Nu ska vi kolla på Nalle Puh.

Hejsvejs!


2009-02-17 @ 09:59:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback