type="text/css" />

Ont!

Ont, det gör ont! Men än så länge överlever jag, tror jag....

Det blir att ringa VC på måndag för nu är jag övertygad om att det är bihåleinflammation! 

Nu tänker jag stå ut med smärtan för nu ska jag dricka vin, vill inte ta värktabletter och vin samtidigt. R hade med sig smörgåstårta  hem efter ett möte idag så det blir vin, smörgåstårta och Mello ikväll!

Underbara mamma och pappa kom förbi idag! Dom är lite för snälla ibland och hjälpte pojkarna städa sina rum. Sen hjälpte pappa R att lyft ner tvättmaskinen från sin ställning. Tyvärr kan inte tvättmaskin stå kvar på ställningen längre eftersom det har börjat att gå iväg... Så nu får jag stå på knäna när jag ska tvätta. Hoppas bara att Simon kan låta bli knapparna nu när dom kom i perfekt höjd för honom.

Hoppas få med mej familjen ut ill farmor imorgon! Vill inte R följa med åker jag och barnen själva. Hon skulle bli så glad om vi kom allihopa!



2009-02-28 @ 19:11:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback