type="text/css" />

Min arbetsplats!

Vi fick ta med oss barnen till IKEA idag eftersom mamma är lite sjuk och dålig (Krya på dej, mamma!). Allt gick som vi tänk iallafall. Så nu har jag en egen arbetsplats, sitter där nu när jag skriver.

Såhär såg det utan innan. Så här såg det ut inna vi for till IKEA

 Så här blev det efter. Kolla vi förbereder oss för en flytt så vi har plockat bort en hel det skit och böcker vi inte läser ur bokhyllan nu. Hyllan till höger där det är så tomt är till för mina skolböcker.

 Se så fint jag fått!


Idag har vi även hunnit gräla , jag och Robert. Vart osams om barnuppfostran. Fast det blåser över rätt fort. Så nu har vi kommit fram till att barnen ska belönas mer än dom straffas. Så gör man något bra, typ duka fram/av bordet, städar sitt rum m.m. så får man en godisbit som man får lägga i sin godisburk så får man spara ihop sitt eget lördagsgodis! Man kan inte förlora det man tjänat in heller, utan det man har fått i sin burk får man behålla. Gör man något dumt får man sitta på stolen precis som förr. Ungarna verka tycka det är kul och har hunnit fått tre bitar idag redan!

Hejsvejs!


2009-02-08 @ 19:13:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

Vad skönt med en egen liten pluggplats nu...det blev ju jättebra!!

Hoppas ni får det där radhuset som ni vill ha...ligger det ute på nätet så man kan kika på mer info om det?? Kram på dig!


2009-02-08 @ 22:03:27
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback