type="text/css" />

Måndag

Idag har jag varit i skolan igen, hela dagen. Var en rolig och givande dag. Nu gäller bara att komma igång med tentan igen, den har fått vara över helgen. Vi kom inte riktigt överens så vi tog en paus från varandra, ja alltså tentan och jag talar vi om.


Mitt besök imorgon är inställt. Det är både bra och dåligt. Dåligt för att vi fortfarande står på samma ställe var det gäller fläkten, Tina har inget nytt att tala om därför kommer hon inte. Men det som är bra är att hon lyckats fått tag på Magnus och nu är han inte helt emot att ge oss ersättning så nu ska vi komma på ett bra förslag. Vad kan man kräva i ersättning för ett problem som pågått under nästan två år? Vi kom fram till minst en måndads hyra och kanske till och med en och halv.

Nej, nu får ni roa er själva en stund, för nu ska jag jobba med tentan.

Hejsvejs!


2009-02-02 @ 19:41:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback