type="text/css" />

Lägenheten

Förra veckan var vi lovade att den nya fläkten skulle komma. Den kom inte och inte har den kommit denna vecka heller....fast jag vet inte om jag ska vara arg eller glad? Arg för att vi får leva med att det skakar eller glad för att vår chanser att få ersättning ökar varje dag som går utan nya fläkten?


Oj, va ni är nyfikna mina vänner! :) Kul att ni bryr er så! Här kommer förhoppningsvis planritningen på radhuset. 
http://marknad.kfast.se/FastPortalEskil/images/f2k/ORIT/DOC050209.pdf

Tyvärr tror inte jag vi är ensam om att vilja bo där, och eftersom vi inte stått i kö så länge har vi inget så mycket kö dagar och lägenheten går till den som har mest ködagar. Men hoppet är det sista som överger människan!

Hejsvejs!


2009-02-07 @ 09:15:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback