type="text/css" />

Ingen skola

Blir ingen skola idag, Simon är inte helt hundra än. Tror inte det var någon fara med hans öra, idag har han inte alls ont. Så vi har avbokat tiden hos läkarn idag. Imorgon ska han få gå på dagis igen.


Hade ett jätte bråk idag med Anton om hans ``problem´´, vet att det är fel att bli arg och att det bara bli värre. Då får ni väl tycka att jag världens västa mamma men alla kan göra fel och idag orkade jag bara inte mer! Vi var iallafall sams igen när jag lämna honom på dagis.

Här är några bilder jag tog igår på Simon när han äter glass:

   
                         

Hejsvejs!


2009-02-04 @ 09:50:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback