type="text/css" />

Gäsp!

Robert och Simon är feberfria idag, men Robert har fortfarande ont i huvudet.  Själv hade jag 38.4 imorse när jag gick upp och Anton hade 39.6. Nu leker barnen och har så gjort hela förmiddagen, jag har sovit. Fast man är helt slut iallafall...

Blir ingen skola för mej imorgon heller, suck!

Förhoppningsvis är vi friska nog att åka till Buskhyttan på fredag... Håll tummarna för det, för nu saknar jag svärmor och svärfar! Anton frågar om vi inte kan åka redan nu, så jag tror det är fler som längtar....

Nu ska jag nog försöka äta lite....


2009-02-18 @ 13:11:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Marika

Så läser jag din! :)



Tack för kommentaren!


2009-02-18 @ 16:00:29
URL: http://missmarikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback