type="text/css" />

Äntligen helg!

Nu vill jag ha alla era tummar igen! Ny lägenhet som ligger i närheten av slottskolan. Det är ett radhus fast det är hyres, skulle passa oss perfekt! den 13/2 får vi reda på om vi får gå och kolla eller ej.


Anton är fortfarande sjuk, ligger på 39graders feber. Han var lessen nyss för han orkade inte sova....nu tycker jag det låter som han snarkar igen så vi får väl se.

Allt gick bra i skolan  förutom att det var en bok vi inte fick tag i som vi ska ha på tisdag. Vi får kopiera av Alex på måndag,ja jag vet att man inte får men vad ska man göra?!?! Kostar 398kr ny (fanns inga kvar idag) och vi ska läsa kapitel 4 och 6.....

Nu ska jag se på let´s dance!

Hejsvejs!

P.s Har inte tänk köpa en torktummlare bara för att få handdukarna mjuka.....


2009-02-06 @ 20:06:45 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: emma

då kanske man får ta att handukarna och badlakarna är lite hårda .. första gången man tar dom


2009-02-06 @ 21:42:47

Postat av: Tessan

Vet ju inte ens om vi har plats för torktumlare när vi flyttat.




2009-02-07 @ 09:08:07
URL: http://studerandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback