type="text/css" />

12/2

skulle kunna skriva hur mycket som helst om allt som hänt men jag väljer att inte göra det här av respekt för den döda och dom efterlevande.

Jag har svärmor att prata med när jag behöver ,vilket jag har behövt dom senaste kvällarna dock inte igår för då fick jag prata av mej med Monika iställlet. Tack gumman för att du ställer upp! Tror inte jag förstod hur mycket det betydde förens nu efterråt. Jag behövde får skriva ner och berätta allt från början för någon igen.Självklart även tack till Gittan! Bättre svärmor kan man inte ha! 

Känns inte som om det hinner hända så mycket annat i mitt liv just nu. Jag har världens bästa man som förstår att jag inte har kunnat lägga så mycket tid hemma dom sista dagarna, och han har inte heller bett mej göra det. Han har snarare sagt åt mej att åka hem till farmor och ta hand om henne.

Nu sitter jag här, ensam hemma efter skolan och bara ÄR! Det är så skönt, det ända som låter är mina fingerars slag på tangentbordet och om jag lyssnar riktigt nog kan jag höra grannens radio, annars är allt TYST! :) Så skönt. Tror att man behöver detta oftare, jag bara sitter här och låter tankarna löpa fritt och gråter när det behövs och skrattar när det är det som behövs..... 
Funderar på att gå och sova en stund, fast det är inte sömn som behövs. Är liksom sliten i kroppen på ett helt annat sätt...jätte svårt att förklara.

Sa till Monika igår att jag kände mej som om någon skulle ha stängt av min känslor. lite som en robot. Man kör på utan att tänka eller känna. Men idag känns lite bättre, inte så att jag går runt och känner mej lessen utan mer som om jag kan känna en liten strima av sann glädje idag istället....

Nej, nu är det nog bäst att jag slutar annars blir detta väldigt djupt och ingen mer än jag själv (och knappt det) förstår vad jag vill säga...

Hejsvejs!


2009-02-12 @ 13:22:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: svärmor

Tack för vackra ord! Du vet att jag finns här för dig när du behöver!!! Massa massa kramar!!


2009-02-12 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback