type="text/css" />

Sjukt barn

Japp, i natt fick man inte sova mycket inte. Vid 21 började Simons krupp göra sig påmind.
Han får sån panik/ångest när han har krupp. Han bara gråter och vet inte riktigt vad han ska göra.
Så han fick sova med mej inne i våran säng, vilket innebär att det inte blir så mycket sömn för en annan.
Sen på morgonen hade han 38.3-38.5 i feber men var ganska pigg och glad ändå.
Så eftersom han inte kunde gå till dagis och jag kände att jag behövde vara i skolan någon timme så fick han följa med.Tror han charma de flest i studiegruppen! :)
Nu när vi kom hem vid 11 så hade han 39.2 :( får se hur det blir under dagen för han har inga andra symtom än
feber och hosta.
Visst måste de kunna göra undersökningen imorrn även om han har feber???
Mia...varför inte 50öringarna? Jag var inte alls på dåligt humör igår så länge jag inte tittade ut... :)


2009-12-16 @ 12:34:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Suss

jaa han va en riktig charmör. hoppas han kryar på sig snabbt. :( stackare


2009-12-16 @ 16:08:08
URL: http://energibollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback