type="text/css" />

JÄVLA SNÖ!

Jag tycker inte om snö! Det är blött och kalt....
Inge trevligt alls.
Till och med bussen hade svårt med snön och halkan i morse.
Nu har båda pojkarna fått nya vinterskor och sammanlagt har vi betalt exakt 1000kr för 3par skor.
Måste börjar köpa julklappar någon dag....det börjar kännas lite stressigt nu!
Vet inte vad jag ska köpa heller...
Om min snälle och trevlige svägerska är här och läser så kan hon ju lämna ett litet spår
och tala om vad hon önskar sig. Så blir det lite enklare....eller hon kanske vill ha 300kr i 50öringar...
det är straffet om man säger att man inte önskar sig något. Svärfar sucka lite när jag sa att jag önskar mej
en digital foto ram och ett stativ till kameran...han visst inte riktigt hur han skulle få pengarna att räcka till tror jag.


2009-12-15 @ 18:06:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Den snälla, trevliga svägerskan :-)

Ja, du...känns lite som pressat läge. Du verkar vara på ett strålande humör och hotet om 300 kr i 50 öringar tycks funka. Jag önskar mig: presentkort på Elgiganten. Enkelt va?! Tror för övrigt faktiskt att du tycker att det är LITE mysigt med snö i alla fall, mig kan du inte lura! Kram kram


2009-12-15 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback