type="text/css" />

Händer inte så mycket

Nej, det händer inte mycket just nu. Sitter mest i skolan och jobbar med tema 2. Vi har det väldigt mysigt, vi har ju "liten" på 2,5vecka som är med oss på dagarna eftersom hennes tuffa mamma går i våran grupp. Jag skulle aldrig klara att gå i skolan så nära inpå förlossningen! Jag är så imponerad av Suss! Jag få sitta med "liten" i famnen hela dagen om jag vill , men tyvärr måste man ju vara lite effektiv oxå. Imorgon har vi hemstudier så då får jag inte träffa mina härliga vänner i gruppen men på torsdag kommer de hit för då ska vi sitta här och plugga eftersom det finns så dåligt med grupprum i skolan.

På fredag kommer jag inte kunna delta i arbetet med tema 2 eftersom jag ska skriva min omtenta då. Jag hoppas verkligen att det går vägen nu. Sen drar vi till Nyköping! På lördag ska jag och Robert gå ut och äta eftersom det är hans födelsedag och på söndag ska vi på julbord. Vi ska åka in till vaccinationscentralen i Oxelösund eller Nyköping på söndag och få spruta. Visst måste man kunna göra så? Står ingenstans att man inte får vaccinera sig någon annanstans än sin hemkommun...


2009-12-01 @ 19:26:56 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: jessi

Ville du ha hjälp med din blogg design?


2009-12-02 @ 09:50:03
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Postat av: Suss

Hihi. ser framemot att sitta hos dig imorgon. får man se hur min underbara nya VÄN bor. ^^ ja Lillen älskar att ligga hos dig och det gör absolut ingenting. skönt med avlastning oxå. :) ses imorgon. :)


2009-12-02 @ 15:51:34
URL: http://energibollen.blogspot.com

Postat av: jessi

ja tycker de är skoj att göra bloggdesigner så jag hjälper dig gärna. hade du tänkt dig någe speciellt?


2009-12-02 @ 15:59:47
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback