type="text/css" />

Första riktiga dagen på jullovet!

Ja, idag är det första riktiga dagen på jullovet och jag ska ..... plugga har jag tänkt!
Har en uppgift från förra kursen som jag måste göra så jag har tänkt att göra den nu. Får se hur det går.
Sen måste jag plugga till en omtenta i läs- och skrivinlärning den 15/1 oxå.
Men det känns ändå helt okej att ha jullov.
Måste komma ihåg att mail J om hon kunde fixa nytt utseende på min blogg oxå.
Ska hinna med en sväng på dagis och handla lite julmat idag oxå.


2009-12-21 @ 09:40:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: mamma

undrar om du ska till stan i dag? mamma


2009-12-22 @ 07:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback