type="text/css" />

Dom säger att det är torsdag idag...

Vi fick sova rätt okej inatt, synd bara att jag tillbringa första tiden sovandes på soffan...
Skulle bara se klart på dom sista 5min av tv efter att jag sagt god natt till Camilla....
Vaknade efter en timme och gick in till sängen.

Simon har sovit okej inatt. Just nu har han bara 38.2 och pendlar mellan att spela fotboll på sitt rum och hälla vatten i soffan... Bus-unge!
Han var välkommen till VC kl 13 idag ändå för att göra utredningen. Ska bli skönt att få reda på varför han blir så sjuk av en vanlig förkylning. Frågan är om det är falsk krupp eller astma.... namnet på sjukdomen spelar ingen roll bara vi får veta vad det är så att han kan få rätt behandling.
Det är så jobbigt att se honom ha det jobbigt, han får nästan som ångest när han blir sådär dålig... :(

Vill passa på att tacka Camilla och Suss för att ni fanns där för mej igår kväll när allt var så tungt! Ni fick mej att slappna av och skratta igen! TACK FÖR ATT NI FINNS!

Nu ska jag öva inför redovisningen imorgon! Hoppas att mamma/mormor och Simon inte blir allt för sjuka tills imorgon så att jag få barnvakt. Har ingen lust att skriva en massa "straff-arbeten"  bara för att jag missar redovisningen.


2009-12-17 @ 09:27:31 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Alltid vänner du blir inte av med mig jag är som en igel.


2009-12-17 @ 21:42:43
URL: http://camillasss.blogg.se/

Postat av: Suss

tack själv du <3


2009-12-18 @ 20:51:26
URL: http://energibollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback