type="text/css" />

Vi tog oss en promenad

Idag gick vi till dammen vid Roberts jobb och matade fiskarna.

 
Där borta i vassen sitter en liten rädd hare som tagit sig in på området, sen när vi gick såg vi att den hittat vägen ut. Så nu vet Robert var i staketet det finns ett håll... :)

Fiskarna får mat.

            

Fiskarna äter taco-chips, mums tyckte dom!

Mycket mat fick dom.

Jag köpte en ny Orkidé för ett tag sen och den är lite rolig. Blommorna sitter lite som dom vill. Denna sitter uppochner.

Denna har vänt ``ansiktet´´ uppåt, mot taket.

  

Nu börjar frågorna om vad jag önskar mej när jag fyller komma. Så här kommer listan:

Pengar till kläder och en sodastream (<--köp ingen, för det är en viss modell jag vill ha)

Sen vill jag ha presentkort på Expert för jag ska köpa mej ett nytt makro-objektiv till min kamera. Annars kan ni ju köpa ett på en gång för visst är jag värd mer än 3500kr! ;)


2009-08-09 @ 14:50:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback