type="text/css" />

Trött

Jag är så trött idag! Kanske är det för att jag springer runt och kollar på sängar hela tiden...


Min tvättmaskin är så dum igen! Efter att halva tvättprogrammet gått stannar den och service-lampan tänds och i displayen blinkar F.09 Trycker man på start då börjar den om från början igen. Så denna tvätt som är i maskinen är inne på fjärde tvätten... det går ju inte att öppna luckan och ta ur tvätten efter halva programmet.
Byggs inte saker för att hålla längre än 1.5år numera? Det är ju inte ovanligt att sakerna går sönder ett halvår efter att garantin gått ut, ibland kan man få för sig att det är förinställt... Så nu får vi se om det löser sig av sig självt denna gången oxå, vilket det gjorde sist, eller om Robert kan laga eller så får vi ringa ut någon och betala dyra pengar för att få det fixat.

Ang. detta med säng igen. Alla ni som svarat säger den svarta, men Robert och jag kan inte bestämma oss! Tycker om båda två!  På fredag ska vi ha bestämt oss! Ni tror inte man kan ha båda??? Eller ska man ta en helt annan säng bara för att man inte kan bestämma sig???

Denna vecka känns rätt full... Idag tänker jag slappa när ungarna är på dagis, sen ska vi åka och handla. Imorgon ska jag plugga mellan 8:45-11:00, på onsdag fyller jag år och på eftermiddagen ska vi förhoppningsvis hälsa på Noa och gänget i Uppsala, på torsdag ska jag på stan och handla presenter åt flickorna i familjen S och på fredag är Robert och Simon lediga och Anton slutar 11:15 så då bär det av till v-rås eller så blir det v-rås på söndag...
På lördag kl 14 tänkte jag bjuda på tårta! Alla som vill och har adressen får komma, ring bara och säg till innan.

Nu måste jag gå och starta om tvättmaskin för femte gången...



2009-08-24 @ 08:57:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback