type="text/css" />

Lycklig!

Just nu är jag så himla lycklig!

Har en man jag älskar otroligt mycket och vi har det så bra tillsammans just nu!
Jag har två barn som faktiskt lekt hela eftermiddagen utan större bråk!
Jag hade en toppen dag igår och kalaset gick jätte bra, tack alla ni som kom!
Fick en hel del pengar så som jag önskat och idag har jag köpt mej ett nytt objektiv!
Idag gick vi en härlig promenad med svärfar och svärmor innan dom åkte hem!
Kan det vara bättre???
På söndag åker vi till Rhodos och det ska bli så skönt! Det kommer vara mellan 23-28grader hela veckan , inget regn och en vind på bara 4m/s.
Tänk om det kunde bli klart med ett visst hus snart oxå då vore livet helt underbart!
Där ligger det och väntar på att få användas!
Så skönt att sitta inne och foto ekollonen utanför... (ja, jag vet att jag har skitiga fönster)
Macro-fotografering  på min matta...
Orkidé jag fick av mamma och pappa.
Orkidé jag fick av Hasse i onsdags.
Isse fastnar oxå på bild.
Roten på min ena blomma. Tror den heter Elefantfot eller liknande
Jag behöver nog damma av blomman lite...
Hjärta
Det gick att fota Anton med detta objektiv oxå
likaså Simon.


2009-08-30 @ 15:54:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

Vad kul att du är nöjd med ditt nya objektiv!!


2009-08-30 @ 20:15:43
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback