type="text/css" />

Jobbar kväll

Idag jobbar jag 16-??, skulle sluta 21 men kommer troligen kunna sluta vid 20:00-20:30 istället eftersom vi inte har som mycket att göra. Om inte någon kommit hem från sjukan men det hoppas jag inte. Eller visst vore det trevligt om personen mår bättre men det finns inte hjälpmedel så att vi kan sköta personen i hemmet så därför är det bäst att personen inte kommer hem innan hjälpmedel är på plats.

Känns ganska okej att gå till jobbet idag, häxan är inte där på kvällarna! Vet att jag ska jobba ihop med N och då går allt så mycket lättare.
Ska snart gå och lämna på dagis/fritids sen ska jag hem och sova någon timme innan jobbet.
Det gick bra för Anton igår! Första dagen på fritids var lite skrämmande men han överlevde. Han hade gått mest för sig själv. Tala om för fröknarna att det var sådan han var, han blir inte lessen utan bär det inom sig istället. Men när jag kom satt han och åt mellis och hade suttit och pratat med fröken Åsa om hur han kände det.
Simons avd. är fortfarande stängd så han var på ugglan igår och ska vara där denna vecka. Först var han lite skeptisk men sen kom Kerstin från avd. Mini och då blev det genast mycket bättre. Han hade inte kissat på sig på hela dan igår!



2009-08-05 @ 10:25:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback