type="text/css" />

JAG ÄR FRI!

Sista arbetspasset är klart!!!! Det är så skönt!

Ska bli skönt att slippa häxan!

Idag köpte jag mej en ny mobil. Robert har fått sin ipone 3G S nu och jag vart så avis på detta med pek-skärm.
Så eftersom jag har pengar så det räcker till både mobil och räkningar så slog jag till.
Denna blev det :
Någon ny cykel kommer det inte bli just nu. Jag ska laga upp den jag har och se hur mycket jag kommer att cykla innan jag köper någon ny är tanken.


Mia och Noa, vi tänker på er! Hoppas tillfrisknandet går snabbt! MASSA KRAMAR!


2009-08-16 @ 18:29:23 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Jonnah

=) Tack för hjälpen!


2009-08-16 @ 20:15:08
URL: http://jonnah.blogg.se/

Postat av: Camilla

Ja jag ska haffa Matti(fastighetsskötaren) när jag ser honom men fortfarande så vill ju alla stå med sina cyklar precis i dörröppningen fast deras cyklar är mycket lättare att flytta runt på än min moped.


2009-08-16 @ 22:06:52
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback