type="text/css" />

Häxan är tillbaka!

Min chef är en riktigt häxa och idag var hon tillbaka på jobbet..... fick skäll för att jag varit sjuk innan hon ens sagt hej. Hur kan man som chef säga att man ska säga till innan man blir sjuk.... ``öh, du jag tänkte vara sjuk några dagar nästa vecka, jasså det passar inte men kan jag ta det veckan efter då?´´  Jag var sjukskriven av läkaren vafan vill hon att jag ska göra? Hugga av mej fingret och gå och jobba som om det löser alla problem!  Sen fick jag skäll för att jag inte tvättat jobb-bilen i söndags, det är ju viktigare att tvätta bilen än att ta hand om dom gamla?!?!? Sen tyckte hon att jag kunde lägga in alla vikariernas telefonnr. i alla 4 jobbmobiler bara för att jag ``kan ju det där´´.... kan inte alla vikarier lägga in sitt eget nr istället? Detta skulle jag göra efter avslutad arbetstid....

Skjut mej gärna i huvudet någon för nu vill jag inte vara med längre, jag är trött på att bita mej i tungan för att inte säga något dumt! 9 arbetspass kvar sen är jag fri!!!!

Camilla , jag behöver lite hjälp med pluggandet av dej! Snälla! Hur gör man när man ska komplitera en uppgift?  

Mia, jo jag vet men just nu är det en lite hopplös period och inget känns så himla kul... men det går väl över.


2009-08-04 @ 15:59:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Man ska fortfarande hålla sig till de 4-5 sidorna sen (och jag vet det låter svårt) ändra i den texten man redan skrivit. Det är jättesvårt men det går.


2009-08-05 @ 07:36:14
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback